Trainee Acceptant Hypotheken 32 – 40 uur p/w

Heb jij altijd al interesse gehad in het werken in de financiële branche? Heb jij affiniteit met administratie, systemen  en wellicht ook hypotheken? En krijg jij energie van het blij maken van klanten door jouw dienstverlening? Dan zoeken wij jou!

Wij zoeken een collega die middels een intern (en extern) opleidingstraject stapsgewijs het vak als (Junior) Hypotheek Acceptant. Ons team van circa 45 ervaren collega’s hebben een doenersmentaliteit en zorgen samen elke dag weer dat gemaakte klant afspraken worden waargemaakt. Jij wilt het verschil maken voor onze klanten. Stap voor stap leer je het vak en durf jij verantwoordelijkheid te nemen en tegelijkertijd de verbindende schakel te zijn die zaken voor klanten voor elkaar weet te krijgen. “Omdat je zegt wat je doet en doet wat je zegt”.

Wat ga je doen?

Als Trainee ben jij (onder begeleiding) hét visitekaartje en het eerste aanspreekpunt voor geldverstrekkers en tussenpersonen (hypotheekadviseurs). Samen met andere Trainees ga je het vak leren. Je gaat werken voor een grote diversiteit aan geldverstrekkers (33). Van belang is dat jij aan de schermen mensen helpt om hun droom, om een huis te kopen, waar te maken. Met jouw uitstekende service maak jij samen met het team MO. Servicing tot een succes.

Een kleine kijk op je takenpakket:

  • Contact onderhouden met de geldverstrekkers en hypotheekadviseurs over de hypotheekaanvraag;
  • Hypotheekdossier snel en zorgeloos voor de klant rond te maken d.m.v. opvragen stukken en beoordelen van stukken;
  • Verzamelen en controleren van gegevens zoals bijvoorbeeld taxatierapporten, woz, loonstroken etc.; 
  • Completeren van hypotheekdossiers (eerste fiat);
  • Analyseren en beoordelen van de individuele hypotheekdossiers t.a.v. voorwaarden van de geldstrekkes en eventuele oneigenlijk heden;
  • Overleg met de geldverstrekker over acceptatievoorwaarden en documentbeoordeling;
  • Zorgen voor de juiste prioriteiten om gestelde deadlines te halen en bewaken van deadlines;
  • Behandelen van telefonische vragen over status van dossier doorlooptijden en inhoudelijke dossier vraagstukken (acceptatiekader).

Naast de interne begeleiding ga je ook een opleiding volgen, zoals WFT basis, WFT vermogen en WFT Hypothecair Krediet (zie www.https://lindenhaeghe.nl). Wij betalen je opleiding en examens.

Dit krijg jij ervoor terug:

  • Je wordt onderdeel van een gezellig, gedreven en snel groeiend bedrijf die volop in ontwikkeling is;
  • Je werkt in een team die veel voor elkaar over heeft en die houden van gezelligheid;
  • Een uitdagende baan met een salaris tussen de € 2150,- en € 2600,-, een prima secundair arbeidsvoorwaardenpakket en een contract voor bepaalde tijd met de intentie om deze na het traineeship om te zetten naar onbepaalde tijd;
  • De mogelijkheid om middels opleidingen je salaris met € 400,- te verhogen (we vertellen je graag meer!);
  • Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en samen te werken met ervaren collega’s.
  • Jouw standplaats is Hoorn en wij bieden de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
  • Elke dag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina.
  • Een informele werksfeer met hele leuke collega’s en regelmatig een bbq of borrel;

Wie zijn wij?

ROMEO Financiële Diensten (www.romeofd.nl) is opgericht in 2015. Met haar dochterondernemingen HUISMERK, Basic Serviceproviding, MO.servicing en Accelerate stellen wij ons in staat om hoogwaardige diensten te leveren tegen lage kosten en een optimale klantbeleving.

Wil je meer weten over onze organisatie? Kijk vooral op www.romeofd.nl of reageer snel!

Dit neem je mee?

  • Bij voorkeur afgeronde Mbo- of Hbo opleiding bijvoorbeeld richting commercie, financiën of administratie;
  • Je bent digitaal vaardig en kan zorgvuldig werken en goed in analyseren;
  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve (Nederlands) schriftelijke en mondelinge vaardigheden;
  • Je bent klantgericht en beschikt over inlevingsvermogen;
  • Je bent een flexibele teamplayer met probleemoplossend vermogen die net als de rest van het team graag een stapje extra zet;
  • Je vindt het leuk om veel te schakelen in je werk want afwisselend is het zeker;
  • Stage- en/of werkervaring in een dynamische omgeving als bijvoorbeeld de horeca een callcenter of andere functie waarbij je veel klantcontact had.

Zie jij jezelf terug in bovenstaand profiel? en heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op Dennis Franken (Manager M.O.) via 06-18961537.

Direct solliciteren kan ook. Stuur dan je cv en motivatiebrief via de website.

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Telefoon: 1-800-987-6543

Mobiel: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant