Heb jij altijd al interesse gehad in het werken in de financiële branche? Heb jij affiniteit met administratie, systemen en wellicht ook hypotheken? En krijg jij energie van het blij maken van klanten door jouw dienstverlening? Dan zoeken wij jou!
Bij MO.servicing zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die middels een intern (en extern) opleidingstraject stapsgewijs het vak als (Junior) Hypotheek Acceptant wil leren kennen. Als Trainee ben jij (onder begeleiding) hét visitekaartje en het eerste aanspreekpunt voor geldverstrekkers en tussenpersonen (hypotheekadviseurs). Samen met andere Trainees ga je het vak leren. Je gaat werken voor een grote diversiteit aan geldverstrekkers (33). Met jouw uitstekende service maak jij samen met het team MO. Servicing tot een succes.
Wat ga je doen?
- Contact onderhouden met de geldverstrekkers en hypotheekadviseurs over de hypotheekaanvraag;
- Hypotheekdossier snel en zorgeloos voor de klant rond te maken d.m.v. opvragen stukken en beoordelen van stukken;
- Verzamelen en controleren van gegevens zoals bijvoorbeeld taxatierapporten, woz en loonstroken;
- Completeren van hypotheekdossiers (eerste fiat);
- Analyseren en beoordelen van de individuele hypotheekdossiers t.a.v. voorwaarden van de geldstrekkes en eventuele oneigenlijk heden;
- Overleg met de geldverstrekker over acceptatievoorwaarden en documentbeoordeling;
- Zorgen voor de juiste prioriteiten om gestelde deadlines te halen en bewaken van deadlines;
- Behandelen van telefonische vragen over status van dossier doorlooptijden en inhoudelijke dossier vraagstukken (acceptatiekader);
- Naast de interne begeleiding ga je ook een opleiding volgen, zoals WFT basis, WFT vermogen en WFT Hypothecair Krediet (zie www.https://lindenhaeghe.nl). Wij betalen je opleiding en examens.
Een kleine kijk op je takenpakket:
- Bij voorkeur afgeronde Mbo- of Hbo opleiding bijvoorbeeld richting commercie, financiën of administratie;
- Je bent digitaal vaardig en kan zorgvuldig werken en goed in analyseren;
- Je beschikt over goede sociale en communicatieve (Nederlands) schriftelijke en mondelinge vaardigheden;
- Je bent klantgericht en beschikt over inlevingsvermogen;
- Je bent een flexibele teamplayer met probleemoplossend vermogen die net als de rest van het team graag een stapje extra zet;
- Je vindt het leuk om veel te schakelen in je werk want afwisselend is het zeker;
- Stage- en/of werkervaring in een dynamische omgeving als bijvoorbeeld de horeca een callcenter of andere functie waarbij je veel klantcontact had.
Dit krijg jij ervoor terug:
- Een uitdagende baan met een salaris tussen de € 2150,- en € 2600,- bruto per maand o.b.v. 40 uur;
- Een prima secundair arbeidsvoorwaardenpakket met onder andere een goede pensioenregeling, thuiswerkvergoeding en reiskostenvergoeding;
- Een contract voor bepaalde tijd met de intentie om dit om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd, wel zo fijn voor ons allebei;
- De mogelijkheid om middels opleidingen je salaris met € 400,- te verhogen (we vertellen je graag meer!);
- Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en samen te werken met ervaren collega’s;
- De vrijheid om hybride te werken. Wij werken zowel thuis als op kantoor;
- Een informele en gezellige bedrijfscultuur met korte lijnen en zonder formeel gedoe;
- Elke dag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina;
- Heel veel taart. Met zoveel medewerkers en heel veel blije klanten is er bijna altijd wel wat te vieren.
- Korting op een sportabonnement, zodat je fit en energiek blijft.
Wie zijn wij?
ROMEO Financiële Diensten is opgericht in 2015 en bestaat uit de dochterondernemingen Huismerk, Basic Serviceproviding, FlexFront, BlueLine Hypotheekdesk, MO.servicing, Accelerate en BWSS. Net als Quion en DMPM is ROMEO Financiële Diensten onderdeel van Blauwtrust Groep.
Bij ROMEO Financiële Diensten ondersteunen en ontzorgen we financieel adviseurs op een kosten-efficiënte manier. Hierdoor hoeven adviseurs zich minder met de randvoorwaarden bezig te houden. Hun focus ligt bij het werk dat ze het leukst vinden en waar ze de meeste waarde toevoegen: advies geven aan consumenten. Wij zijn namens hen de voorvechter van de belangen van hun klanten, een sterke partij richting geldverstrekkers en toezichthouders.
Word jij onze nieuwe collega?
Zie jij jezelf terug in bovenstaand profiel? en heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met onze HR afdeling op hr@romeofd.nl. Direct solliciteren kan ook. Stuur dan je cv en motivatiebrief via de website.
Let op: Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Wij kiezen zelf uit met welke bureaus wij willen werken
Stay In Touch