Teamleider hypotheken

Geef jij graag leiding en operationele sturing aan de acceptanten en wil je gedeeltelijk zelf ook blijven accepteren? Staat bij jou het klantbelang centraal en zorg jij er elke dag voor dat “de klus” samen met jouw team en die van je collega Teamleider wordt geklaard? Dan zoeken wij jou!

Als Teamleider plan, organiseer en controleer je de operationele werkzaamheden binnen het team, geef je sturing aan je mensen vanuit zowel je voorbeeldfunctie, alsook vanuit je positie als direct leidinggevende. Je bent daarmee het eerste aanspreekpunt in het teamproces, de verbindende schakel naar de andere teams en, wanneer van toepassing, de andere organisatieonderdelen binnen de ROMEO groep. Je ruimt hindernissen in de operatie uit de weg, of doet – al dan niet samen met je teamleden – voorstellen hiervoor, en stuurt bij zodra dat nodig is. Daarbij werk je nauw samen met diverse collega’s om je heen.

MO.servicing werkt samen met financieel adviseurs, en zorgt er vanuit haar dienstverlening voor  dat hun particuliere klanten snel een indicatief voorstel voor hun (toekomstige) hypotheek ontvangen en daarmee hun droomhuis kunnen kopen, verbouwen of verbeteren c.q. verduurzamen. Ook verzorgen we voor 17 hypotheekaanbieders, die wij in volmacht hebben, het eerste akkoord in de beoordeling van een hypotheekaanvraag. We schakelen met de adviseur om dit proces zo goed mogelijk te laten verlopen en denken altijd mee over oplossingen. Onze adviseurs geven onze hypotheekacceptanten mede daardoor een NPS score van 66!

Je voelt je thuis in een West-Friese no nonsense manier van denken en doen en behalve plezier in je werk heb je ook graag plezier naast je werk (samen lunchen, lachen en borrelen). Je hebt je eerder bewezen een leidende rol te kunnen vervullen in een operationeel team en je hebt ervaring in de wereld van hypotheken of wilt dat heel graag eigen maken. 

Een greep uit de je werkzaamheden: 

  • Het coördineren van de dagelijkse operationele werkzaamheden, incl. verdeling van het werk (toewijzen dossiers, taken en telefoniediensten waar nodig);
  • Het via de week- of dagstart informeren van teamleden over operationele uitgangspunten en bespreken van de operationele stand van zaken;
  • Het geven van sturing op te realiseren doelen (Tijd, Kwaliteit , Succesratio en NPS) en het maken van afspraken met de eigen teams en de individuele medewerkers om deze doelen te behalen;
  • Het motiveren, aansturen en (als continue proces) geven van feedback op het functioneren van de teamleden en het behalen van de gestelde doelen; 
  • Het geven van feedback (leer- en verbeterpunten) aan de teamleden en het monitoren van de ontwikkeling van het teamlid wanneer de prestaties in de dienstverlening (nog) niet voldoen aan de gestelde normen;
  • Het intern richting de COO van MO.servicing verantwoorden van teamprestaties met betrekking tot tijdigheid en kwaliteit van dienstverlening, o.a. op basis van aangeleverde data vanuit de Proces- en Kwaliteitsmanager. De COO en Service manager gebruiken  deze resultaten voor besprekingen met geldverstrekkers en andere belanghebbenden ;
  • Om zelf goed feeling met het werkproces, en de inhoud daarvan, van je teamleden te houden en breng je daarnaast ook zelf regelmatig indicatieve voorstellen naar aanleiding van hypotheekaanvragen uit en beoordeel je complete dossiers namens meerdere hypotheekaanbieders die wij in volmacht hebben. Vanuit je voorbeeldfunctie doe je dit net als je team op een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige manier.

Wat breng jij mee als teammanager?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Niet alleen denken in standaardoplossingen, maar net dat stapje extra zetten waar nodig of mogelijk. Een echte ‘klik’ met zowel de medewerkers als adviseurs en hypotheekaanbieders tot stand brengen, dat is belangrijk;
  • Minimaal 2 jaar ervaring als teamleider binnen de financiële dienstverlening, waarbij ervaring in de hypotheekbranche een voorkeur heeft; 
  • Minimaal beschikbaar voor 28 tot 40 uur per week. 

Dit mag je van ons verwachten:

  • Een uitdagende baan met een marktconforme vergoeding en een prima secundair arbeidsvoorwaardenpakket met onder andere een goede pensioenregeling, thuiswerkvergoeding en reiskostenvergoeding;
  • Een contract voor zes maanden met op voorhand uiteraard de intentie om deze daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd;
  • Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en door samen te werken met ervaren collega’s;
  • De vrijheid om hybride te werken(wij werken zowel thuis als op kantoor);
  • Een prettige informele bedrijfscultuur;
  • Elke dag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina;
  • Heel veel taart. Met zoveel medewerkers en heel veel blije klanten is er bijna altijd wel wat te vieren.

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Lisette Hoks (HR Manager) 06-46113729. Direct solliciteren kan ook.

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Telefoon: 1-800-987-6543

Mobiel: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant