Servicemanager bij MO.servicing

Bij MO.servicing zijn we op zoek! Als Servicemanager ben je verantwoordelijk voor een optimale klantbeleving en dienstverlening richting de business partners (de ‘volmacht geldverstrekkers’ van MO.servicing). 

Dit bewerkstellig je door middel van het monitoren van de dienstverlening (o.a. Tijd, FTR, Hitratio en NPS), het voeren van periodiek overleg met de businesspartners en het faciliteren van producttrainingen naar de teams. Je vertaalt wijzigingen (bijvoorbeeld in acceptatie kaders en werkinstructies) actief door naar MO.servicing (teamleiders, acceptanten).

Je onderhoudt in goede afstemming met de manager Midoffice en teamleiders contact met de businesspartners (geldverstrekkers en distributiepartijen) door middel van (digitale) klantbezoeken. Je analyseert trends in klantvragen en bespreekt proactief de manier waarop de klant de dienstverlening ervaart. Je werkt hierbij (indien nodig) nauw samen met de Productmanager en sales afdeling van ROMEO. Daarnaast bewaak en bespreek je (ver)storingen in de systemen van de geldverstrekkers die verder strekken dan een enkel dossier en werkt hierbij nauw samen met de ‘troubleshooters’ binnen MO.servicing.

Samen met de Procesmanager, de manager Ontwikkeling en Kwaliteit en de administratief medewerkers maak je onderdeel uit van de support-unit van MO.servicing en ondersteun je de teamleiders en de manager Midoffice met betrekking tot het vanuit MO.servicing leveren van een optimale klantbediening en het behalen van de afgesproken SLA’s.

Wat ga je doen?

  • Onderhouden van periodiek contact met de relevante business partners in afstemming met de manager, teamleiders, (senior) acceptanten inclusief het vastleggen en opvolgen van afspraken. 
  • Proactief vertalen van wijzigingen in acceptatie kaders en intern actief (met toelichting) distribueren naar alle stakeholders binnen ROMEO. 
  • Toelichting betreft korte uitleg ter verduidelijking van de wijziging, zoals aanleiding, essentie, wanneer ingaande, tijdelijk of structureel en waar vastgelegd. 
  • Ter borging van bewustzijn verstrek je wekelijks aan de teamleiders een overzicht ter bespreking in hun weekstart.
  • Distributie van wijzigingen met betrekking tot processen geïnitieerd door geldverstrekker naar Procesmanager en manager Kwaliteit en Ontwikkeling, en er samen voor zorgen dat alle wijzigingen bijgehouden en afgetekend worden in het document ‘Wijzigingenbeheer Acceptatienormen’.
  • Informeren van de manager legal, compliance en privacy inzake eventuele gaps in de huidige contracten. Contractvernieuwing is de  verantwoordelijkheid van de manager legal, compliance en privacy.
  • Actualiseren contactkalender in afstemming met Productmanagement en Sales.
  • Klachten: analyse van dienstverlening (inhoud, verpakking) in samenwerking procesverbeteraar en indien nodig met manager legal, compliance en privacy.
  • Samenwerking met en ondersteuning van teamleiders en manager Midoffice m.b.t. het vanuit MO.servicing leveren van een optimale klantbediening en het behalen van de afgesproken SLA’s.
  • Samenwerking met teamleiders (ondersteunend), Procesmanager en manager Kwaliteit en Ontwikkeling, manager legal, compliance & privacy, Sales en Productmanagement.
  • Begeleiding/coördinatie van onboarding nieuwe volmacht partners.
  • Rapporteert rechtstreeks aan de manager Midoffice van MO.servicing.
  • Opstellen en bespreken van de rapportage met betrekking tot de overeengekomen SLA met de relevante business partners.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent klant- en servicegericht
  • Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent flexibel en stressbestendig

Opleidingsniveau en ervaring:

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt up-to-date kennis van alle geldverstrekkers en distributie
  • Je hebt minimaal 2-4 jaar werkervaring op het gebied van hypotheken
  • Je hebt jouw WFT Basis in bezit (WFT Hypothecair Krediet en Vermogen is een pré)

Dit krijg je ervoor terug

  • Je start met een contract voor 7 maanden inclusief 1 maand proeftijd
  • Je krijgt een salaris tussen de €4.000 en €4.500 bruto per maand (o.b.v. 40 uur), gebaseerd op de door jou meegebrachte ervaring, kennis en kunde
  • We bieden je ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen én learning-on-the-job
  • Je werkt samen met zeker 100 andere – en alleen maar leuke! – collega’s
  • We werken hybride, waarbij je circa 60% op kantoor in Hoorn werkt en circa 40% vanuit huis; Weinig tot geen file naar Hoorn (ook erg lekker) en gratis parkeren
  • Een prettige informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen, geen formeel gedoe
  • Elke werkdag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina
  • Korting op een sportabonnement, voor een gezonde geest
  • Kortom: een prachtbedrijf!

Wie zijn wij?

ROMEO Financiële Diensten is opgericht in 2015 en bestaat uit de dochterondernemingen Huismerk, Basic Serviceproviding, FlexFront, BlueLine Hypotheekdesk, MO.servicing, Accelerate en BWSS. Net als Quion, DMPM en De Hypotheker is ROMEO Financiële Diensten onderdeel van Blauwtrust Groep.Bij ROMEO Financiële Diensten ondersteunen en ontzorgen we financieel adviseurs op een kosten-efficiënte manier. Hierdoor hoeven adviseurs zich minder met de randvoorwaarden bezig te houden. Hun focus ligt bij het werk dat ze het leukst vinden en waar ze de meeste waarde toevoegen: advies geven aan consumenten. Wij zijn namens hen de voorvechter van de belangen van hun klanten, een sterke partij richting geldverstrekkers en toezichthouders.

Ben je geïnteresseerd? Of heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op via hr@romeofd.nl.


Let op: Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Wij kiezen zelf uit met welke bureaus wij willen werken.

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Telefoon: 1-800-987-6543

Mobiel: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant