Wij zijn op zoek! naar een HR medewerker die de HR Manager ondersteunt in de uitvoering van diverse HR-taken en processen. Jij hebt oog voor de mensen in de organisatie en zorgt ervoor dat administratieve HR-werkzaamheden soepel verlopen. Je draagt bij aan het creëren van een prettige werkplek door medewerkers te ondersteunen bij hun dagelijkse HR-behoeften en hen te helpen bij hun persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je werkt nauw samen met de HR Manager en de directie secretaresse, waarbij je zorgt voor een efficiënte afhandeling van HR-zaken. Je hebt een hands-on mentaliteit, neemt verantwoordelijkheid voor je taken en weet goed om te gaan met de dynamiek van de organisatie. Je bent toegankelijk en betrouwbaar en zorgt ervoor dat HR-initiatieven goed worden uitgevoerd.
Wat ga je doen?
Het coördineren van een gedeelte van het onboarding en offboarding proces voor nieuwe medewerkers en medewerkers die uit dienst gaan, inclusief het verzamelen en verwerken van benodigde documenten, het regelen van toegang en accounts voor systemen en tools, en het informeren en begeleiden van medewerkers rondom hun eerste werkdag;
Beheren en up-to-date houden van personeelsdossiers;
Verwerken van ziekmeldingen en verlofaanvragen in HR-systemen;
Ondersteunen bij het opstellen van werkgeversverklaringen en HR-rapportages;
Organiseren van interne communicatie zoals maandelijkse HR-updates;
Regelen van cadeaus, bloemen of kaartjes bij bijzondere gelegenheden;
Bijhouden van jubilea en het organiseren van borrels en uitjes;
Ondersteunen bij HR-projecten en verbeterinitiatieven;
Optimaliseren en bijwerken van templates en processen.
Wat verwachten wij van jou?
Wij zoeken een HR Medewerker die zichzelf herkent in het volgende profiel:
Je hebt een afgeronde opleiding in Human Resources of een vergelijkbare richting; MBO-3-4
Je hebt (enige) ervaring in een soortgelijke functie
Je bent minimaal 32 uur beschikbaar
Je bent communicatief sterk, nauwkeurig en proactief;
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
Je bent bekend met HR-systemen zoals Loket en soortgelijke
Je werkt graag in een dynamische omgeving en houdt van aanpakken.
Dit krijg je ervoor terug
Je start met een contract voor 7 maanden inclusief 1 maand proeftijd
Je krijgt een salaris tussen de € 3.200 en 3.770 € bruto per maand (o.b.v. 40 uur) gebaseerd op de door jou meegebrachte ervaring, kennis en kunde;
- We bieden je ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen én learning-on-the-job;
- Je werkt samen met zeker 100 andere – en alleen maar leuke! – collega’s;
- We werken hybride, waarbij je circa 60% op kantoor in Hoorn werkt en circa 40% vanuit huis; Weinig tot geen file naar Hoorn (ook erg lekker) en gratis parkeren;
- Een prettige informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen, geen formeel gedoe;
- Elke werkdag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina;
- Korting op een sportabonnement, voor een gezonde geest
- Kortom: een prachtbedrijf
Wie zijn wij?
ROMEO Financiële Diensten is opgericht in 2015 en bestaat uit de dochterondernemingen Huismerk, Basic Serviceproviding, FlexFront, BlueLine Hypotheekdesk, MO.servicing, Accelerate en BWSS. Net als Quion, DMPM en De Hypotheker is ROMEO Financiële Diensten onderdeel van Blauwtrust Groep.
Bij ROMEO Financiële Diensten ondersteunen en ontzorgen we financieel adviseurs op een kosten-efficiënte manier. Hierdoor hoeven adviseurs zich minder met de randvoorwaarden bezig te houden. Hun focus ligt bij het werk dat ze het leukst vinden en waar ze de meeste waarde toevoegen: advies geven aan consumenten.. Wij zijn namens hen de voorvechter van de belangen van hun klanten, een sterke partij richting geldverstrekkers en toezichthouders.
Ben je geïnteresseerd? Of heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op via hr@romeofd.nl
Let op: Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Wij kiezen zelf uit met welke bureaus wij willen werken.
Stay In Touch