Financieel medewerker

Financieel Medewerker – Zorg voor grip, overzicht en kwaliteit bij ROMEO

Ben jij secuur, analytisch en heb je een passie voor financiële administratie? Wij zoeken een Financieel Medewerker die verantwoordelijk is voor een juiste, tijdige en volledige financiële administratie. Je komt te werken in een dynamische omgeving met verschillende BV’s, waar jouw nauwkeurigheid en expertise het verschil maken.

Over ROMEO

ROMEO Financiële Diensten ondersteunt financieel adviseurs met slimme oplossingen en een vlekkeloze backoffice. Daardoor kunnen zij zich volledig richten op hun klanten. We bestaan sinds 2015 en zijn inmiddels een belangrijk onderdeel van de Blauwtrust Groep. Met een team van betrokken professionals groeien we stevig door.

Onze cultuur? Ondernemend, no-nonsense en met veel ruimte om jezelf te zijn. Successen vieren we samen — of dat nu op de werkvloer is of bij het padellen, een spontane borrel of onze zomer-BBQ.

Jouw rol als Financieel Medewerker

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte verwerking van de financiële administratie. Je werkt nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen en ondersteunt de controller bij maand- en jaarafsluitingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit;

· Het voeren van een juiste, tijdige en volledige financiële administratie voor meerdere BV’s.

· Het controleren en verwerken van inkoop- en verkoopfacturen en bankafschriften.

· De (complexe) facturatie van verschillende dienstverleningen, waarbij veel gebruik wordt gemaakt van Excel.

· Debiteuren- en crediteurenbeheer.

· Beantwoorden van interne vragen over klantfacturatie; jij bent eventueel het eerste aanspreekpunt.

· Klaarzetten van betalingen van crediteuren en salarissen.

· Ondersteuning bij de maand- en jaarafsluiting.

· Samenstellen en controleren van periodieke overzichten.

· Assisteren bij overige administratieve werkzaamheden.

· Ondersteuning van de controller.

Wat breng jij mee?

· Minimaal een mbo-niveau 4 diploma in een financiële richting.

· Eén tot drie jaar ervaring in een soortgelijke functie.

· Goede kennis van Excel.

· Kennis van Twinfield is een pré.

· Je bent nauwkeurig, klantgericht, analytisch en werkt oplossingsgericht.

· Je kunt goed samenwerken, bent stressbestendig en flexibel.

· Je bent beschikbaar voor 24 uur per week.

Wat bieden wij jou?

· Een uitdagende functie met ruimte voor eigen ideeën en procesverbetering.

· De vrijheid om hybride te werken – zowel thuis als op kantoor.

· Een team waarin je nauw samenwerkt met financiële professionals.

· Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen de financiële administratie.

· Een marktconform salaris van €3.000 tot €3.500 o.b.v. 40 uur.

· Een contract voor bepaalde tijd met intentie tot een vast dienstverband.

· Een informele en gezellige bedrijfscultuur met korte lijnen.

· Iedere werkdag een verse lunch in onze Cantina, verzorgd door Irina.

· Korting op een sportabonnement – zodat je fit en energiek blijft.

Interesse?

Klinkt dit als de uitdaging waar jij energie van krijgt? Reageer dan snel! Stuur je cv en korte motivatie naar Sebastiaan via recruitment@romeofd.nl

Heb je eerst nog vragen of wil je sparren over de rol? Neem gerust vrijblijvend contact op. Ik denk graag met je mee.

We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Telefoon: 1-800-987-6543

Mobiel: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant