Compliance & Risk Officer

Wil jij werken bij een snel groeiend bedrijf en jezelf verder ontwikkelen als allround Compliance & Risk Officer? Lees dan zeker even verder! Ter uitbreiding van ons team zijn we namelijk op zoek naar een Compliance & Risk Officer die de eerste meters (2-4 jr ervaring) op het gebied van compliance en risk al heeft gemaakt, kennis heeft van hypotheekverstrekking en bekend is met de wettelijke normen in de Wft, Wwft en andere relevante (Europese) financiële regelgeving. 

Wij zoeken jou, als jij met jouw positiviteit, goede dosis humor én tact mensen meekrijgt. Als Compliance & Risk Officer help je mee de kaders te bewaken en risico’s te duiden, maar sta je ook open voor oplossingen en mogelijkheden, iets wat  onze onderneming zo kenmerkt. Je bent iemand die makkelijk beweegt in een organisatie en je bent een echt mensen-mens. 

Wat ga je doen?

Samen met de Manager Legal, Compliance & Risk voer je een breed spectrum aan compliance & risk gerelateerde werkzaamheden uit. Dat kan gaan om het invulling geven aan de verdere ontwikkeling van ons risk managementbeleid, het voorbereiden en begeleiden van ISAE 3402 en ISO 27001 auditcycli, tot het oppakken van een klacht, het schrijven van nieuw beleid, het verbeteren en onderhouden van procedures en het geven van awareness workshops over diverse compliance thema’s. Al met al een veelzijdige rol waarin wat van je wordt gevraagd, maar óók veel wordt geboden.

Dit krijg je ervoor terug:

  • Wij streven naar een contract voor onbepaalde tijd, wel zo prettig voor ons allebei;
  • Je krijgt een salaris tussen de € 3.500 – € 5.500,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur) gebaseerd op de door jou meegebrachte kennis en kunde;
  • We bieden je ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen én learning-on-the-job;
  • Je werkt samen met zeker 100 andere – en alleen maar leuke! – collega’s; 
  • We werken hybride, waarbij je 60% op kantoor in Hoorn werkt en 40% vanuit huis; 
  • Weinig tot geen file naar Hoorn (ook erg lekker) en gratis parkeren;
  • Een prettige informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen, geen formeel gedoe;
  • Elke werkdag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina;
  • Heel veel taart, met zoveel medewerkers en heel veel blije klanten is er bijna altijd wel wat te vieren;
  • Korting op een sportabonnement, voor een gezonde geest (en om de taart er weer af te werken);
  • Kortom: een prachtbedrijf (al zeggen we het zelf)!

Wie zijn wij?
ROMEO Financiële Diensten is opgericht in 2015 en bestaat uit de dochterondernemingen Huismerk, Basic Serviceproviding, FlexFront, BlueLine Hypotheekdesk, MO.servicing, Accelerate en BWSS. Net als Quion, DMPM en De Hypotheker is ROMEO Financiële Diensten onderdeel van Blauwtrust Groep.

Bij ROMEO Financiële Diensten ondersteunen en ontzorgen we financieel adviseurs op een kosten-efficiënte manier. Hierdoor hoeven adviseurs zich minder met de randvoorwaarden bezig te houden. Hun focus ligt bij het werk dat ze het leukst vinden en waar ze de meeste waarde toevoegen: adviseren. Wij zijn namens hen de voorvechter van de belangen van hun klanten, een sterke partij richting geldverstrekkers en toezichthouders.

Interesse?
Ben je geïnteresseerd? Of heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Friso Bron (Manager Legal, Compliance & Privacy) op 06-52316831. Direct solliciteren kan ook via onze website.


Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Telefoon: 1-800-987-6543

Mobiel: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant