Binnendienst medewerker hypotheken

Zie jij jezelf als de steun en toeverlaat van de klant en de financieel adviseurs/coaches? Vind jij het leuk om een hypotheekdossier snel en zorgeloos voor de klant rond te maken? En ben jij er ook goed in om op een duidelijke en heldere manier te communiceren? Dan zoeken wij jou!

Jij wilt klanten écht begrijpen en helpen. Als eerste aanspreekpunt voor de klant zorg je dat het hypotheekdossier soepel wordt afgehandeld. Daarbij houd je de klant en de tussenpersoon goed op de hoogte via de e-mail, telefoon en ons crm systeem. Je regelt niet alleen de offertes en aanvragen, maar je helpt de klant, soms in samenwerking met de tussenpersoon, ook bij verschillende gebeurtenissen tijdens de looptijd van de hypotheek. Denk bijvoorbeeld aan het afhandelen van een bouwdepot, verlengen van rentetermijnen of aflossingen. Wij zijn een jong bedrijf en nog volop in ontwikkeling. Daarom horen wij graag van jou wat jij denkt dat beter kan, zodat we ons proces kunnen blijven verbeteren.

ROMEO Financiële Diensten (www.romeofd.nl) is opgericht in 2015. Met haar dochterondernemingen HUISMERK, Basic Serviceproviding, MO.servicing, HD Connect en BWSS stellen wij ons in staat om hoogwaardige diensten te leveren tegen lage kosten en een optimale klantbeleving.

Financieel adviseurs en financieel coaches focussen zich bij ons volledig op het geven van advies en de medewerker hypotheken (jij en jouw toekomstige collega’s dus) pakt de bemiddelingswerkzaamheden op. We groeien hard, dus wij kunnen jouw hulp en expertise goed gebruiken!

Dit is wat wij zoeken in jou als binnendienst medewerker hypotheken:

  • Ervaring in het bemiddelen of als binnendienst medewerker hypotheken.
  • Niet alleen denken in standaardoplossingen, maar net een stapje extra zetten. Een echte ‘klik’ met de klant tot stand brengen, dat is belangrijk.
  • Je ziet elke situatie als een leermoment en blijft je daardoor ontwikkelen.
  • Je voelt je thuis in een jong bedrijf dat volop in ontwikkeling is.
  • In het bezit van minimaal Wft basis en 32 of 40 uur per week beschikbaar. Bereid om Wft hypothecair en Wft vermogen op onze kosten te behalen.

Dit krijg jij ervoor terug:

  • Je krijgt eerst een half jaar contract en daarna gelijk een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een prima arbeidsvoorwaardenpakket waarbij één van de arbeidsvoorwaarden een thuiswerkvergoeding betreft maar ook is er een pensioenregeling.
  • Een baan waarbij je zowel op kantoor maar ook thuis kunt werken. Wij werken hybride.
  • Elke dag een heerlijke lunch in onze Cantina, bereid door onze Irina.
  • Gezellige kletsgrage collega’s die je graag uitdagen voor een partijtje dart.
  • Een fijne lichte werkplek in Hoorn.
  • Heel veel taart. Met zoveel medewerkers en heel veel blije klanten is er bijna altijd wel wat te vieren.

Solliciteren?

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Mike Keegstra (Manager) via 06-23113967. Direct solliciteren kan ook. Stuur dan je cv en motivatiebrief via Indeed naar Lisette Hoks (HR Manager)

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Phone: 1-800-987-6543

Mobile: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant