Zie jij jezelf als de steun en toeverlaat van de klant en de financieel adviseurs? Vind jij het leuk om een hypotheekdossier snel en zorgeloos voor de klant rond te maken? Houd jij ervan om in een snel groeiende en uitdagende werkomgeving te werken en wil jij je verder ontwikkelen in deze functie? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
- Als eerste aanspreekpunt voor de klant zorg je dat het hypotheekdossier soepel wordt afgehandeld;
- Je houd de klant en de tussenpersoon goed op de hoogte over hypotheekdossiers via de e-mail, telefoon en ons crm-systeem Accelerate;
- Je regelt niet alleen de offertes en aanvragen, maar zorgt ook voor de ontvangst en begeleiding van klanten en hebt contacten met notarissen, makelaars en geldverstrekkers;
- Je zorgt ervoor dat het hypotheekdossier in orde is en mutaties correct worden verwerkt;
- Je verwerkt administratieve taken en zorgt ervoor dat dit in het juiste dossier terechtkomt.
Wie ben jij?
- Jij hebt ervaring in het bemiddelen of als commercieel binnendienst medewerker hypotheken. Tenzij je extreem getalenteerd bent, dan komen we graag met je in gesprek.
- Je denkt niet alleen in standaardoplossingen, maar zet net een stapje extra. Je weet een echte ‘klik’ met de klant tot stand te brengen, dat is belangrijk.
- Je ziet elke situatie als een leermoment en je blijft je daardoor ontwikkelen.
- Je voelt je thuis in een dynamisch bedrijf dat volop in ontwikkeling is.
- Je bent in het bezit van minimaal Wft basis;
- Je bent 32 of 40 uur per week beschikbaar.
Dit krijg jij ervoor terug:
- Een uitdagende baan met een salaris tussen € 2.500,- en € 3.500,- bruto per maand obv 40 uur, een prima secundair arbeidsvoorwaardenpakket met onder andere een goede pensioenregeling, thuiswerkvergoeding en reiskostenvergoeding;
- Een contract voor zes maanden met de intentie om hem daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd
- Een fijne lichte werkplek in Hoorn waarbij je zowel op kantoor maar ook thuis kunt werken. Wij werken hybride.
- Elke dag een heerlijke lunch in onze Cantina, bereid door onze Irina.
- Heel veel taart. Met zoveel medewerkers en heel veel blije klanten is er bijna altijd wel wat te vieren.
Wie zijn wij?
ROMEO Financiële Diensten (www.romeofd.nl) is opgericht in 2015. Met haar dochterondernemingen HUISMERK, Basic Serviceproviding, MO.servicing, HD Connect en BWSS stellen wij ons in staat om hoogwaardige diensten te leveren tegen lage kosten en een optimale klantbeleving.
Financieel adviseurs focussen zich bij ons volledig op het geven van advies en de medewerker hypotheken (jij en jouw toekomstige collega’s dus) pakt de bemiddelingswerkzaamheden op. We groeien hard, dus wij kunnen jouw hulp en expertise goed gebruiken!
Solliciteren?
Ben je geïnteresseerd of heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Mike Keegstra (Manager) via 06-23113967. Direct solliciteren kan ook. Stuur dan je cv en motivatiebrief via deze website.
Let op: Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Wij kiezen zelf uit met welke bureaus wij willen werken
Stay In Touch