Trainee Commercieel Medewerker Binnendienst Hypotheken

Heb jij altijd al interesse gehad in het werken in de financiële branche? Heb jij affiniteit met administratie, systemen  en wellicht ook hypotheken? En krijg jij energie van het blij maken van klanten door jouw dienstverlening en een werkomgeving waar je veel moet schakelen? Dan zoeken wij jou!

Wij zoeken een collega die middels een intern (en extern) opleidingstraject stapsgewijs het vak als Commercieel Medewerker Binnendienst Hypotheken wilt leren van ervaren collega’s. Ons team van circa 16 ervaren collega’s hebben een doenersmentaliteit en zorgen samen elke dag weer dat gemaakte klant afspraken worden waargemaakt. Wil jij het verschil maken voor onze klanten? Als Trainee leer je stap voor stap het vak en leer jij verantwoordelijkheid te nemen en tegelijkertijd de verbindende schakel te zijn die zaken voor klanten voor elkaar weet te krijgen. “Omdat je zegt wat je doet en doet wat je zegt”.

Wat ga je doen?

Als Trainee word jij hét visitekaartje en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Samen met andere Trainees ga je het vak leren. Je gaat werken voor een grote diversiteit aan klanten en je hebt diverse contacten. Zoals de consumenten die je helpt hun droom om een huis te kopen, waar te maken. Via ons systeem Accelerate houd je alle actiepunten, signaleringen en toegewezen klant labels, werkvoorraad en dossiers goed bij. Via het systeem Accelerate komt de aanvraag binnen en blijf jij volledig “on top” om te zorgen dat het hypotheek aanvraagproces zo goed mogelijk verloopt.

Een kleine kijk op je takenpakket:

  • Je vraagt stukken op en controleert en toetst deze stukken. Denk hierbij aan loongegevens, taxatierapporten, etc
  •  Je onderhoudt continu contact tijdens de uitbesteding (dossier support) met de consument, de adviseur, de geldverstrekker en de notaris;
  • Je zorgt voor coördinatie op bijgesloten producten zoals overlijdensverzekering en woonlastenverzekering;
  • Je overlegt met partijen als bijv. de geldverstrekker over acceptatievoorwaarden en de documentbeoordeling
  • Je schakelt tussen de verschillende dossiers, partijen en zorgt voor de juiste prioriteiten om gestelde deadlines te halen: 
  • Je behandelt samen met het team e-mail in de afdelings-mailboxen.

Naast de interne begeleiding ga je ook een opleiding volgen, zoals WFT basis, WFT vermogen en WFT Hypothecair Krediet (zie www.https://lindenhaeghe.nl). Wij betalen je opleiding en examens.

Dit krijg jij ervoor terug:

  • Je wordt onderdeel van een gezellig, gedreven en snel groeiend bedrijf dat volop in ontwikkeling is;
  • Je werkt in een team die veel voor elkaar over heeft en die houden van gezelligheid;
  • Een uitdagende baan met een salaris tussen de € 2150,- en € 2600,-, een prima secundair arbeidsvoorwaardenpakket en een contract voor bepaalde tijd met de intentie om deze na het traineeship om te zetten naar onbepaalde tijd.
  • Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en samen te werken met ervaren collega’s.
  • Jouw standplaats is Hoorn en wij bieden de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
  • Elke dag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina.
  • Een informele werksfeer met hele leuke collega’s en regelmatig een bbq of borrel.

Dit neem je mee?

  • Bij voorkeur afgeronde Mbo- of Hbo opleiding bijvoorbeeld richting commercie, financiën of administratie;
  • Je bent digitaal vaardig en kan zorgvuldig werken;
  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve(Nederlands) schriftelijke en mondelinge vaardigheden;
  • Je bent klantgericht en beschikt over inlevingsvermogen;
  • Je bent een flexibele teamplayer met probleemoplossend vermogen die net als de rest van het team graag een stapje extra zet;
  • Je vindt het leuk om veel te schakelen in je werk want afwisselend is het zeker doordat je schakelt tussen verschillende dossiers, taken en klantcontacten;
  • Stage- en/of werkervaring in een dynamische omgeving als bijvoorbeeld de horeca een callcenter of andere functie waarbij je veel klantcontact had.

Wie zijn wij?
ROMEO Financiële Diensten (www.romeofd.nl) is opgericht in 2015. Met haar dochterondernemingen HUISMERK, Basic Serviceproviding, MO.servicing en Accelerate stellen wij ons in staat om hoogwaardige diensten te leveren tegen lage kosten en een optimale klantbeleving.

Wil je meer weten? Kijk dan eens op de website www.romeofd.nl!

Interesse?
Zie jij jezelf terug in bovenstaand profiel? en heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Mike Keegstra (Teammanager support) via 06-23113967. Direct solliciteren kan ook. Stuur dan je cv en motivatiebrief via de website.


Let op: Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Wij kiezen zelf uit met welke bureaus wij willen werken.

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Telefoon: 1-800-987-6543

Mobiel: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant