Intern accountmanager

Intern accountmanager

Heb jij affiniteit met hypotheken? Of heb je net de studie functioneel beheer (of soortelijk) afgerond? En krijg jij energie van het blij maken van klanten? Dan zoeken wij jou!

Wie zijn wij?

ROMEO Financiële Diensten (www.romeofd.nl) is opgericht in 2015. Met haar dochterondernemingen HUISMERK, Basic Serviceproviding, MO.servicing en Accelerate stellen wij ons in staat om hoogwaardige diensten te leveren tegen lage kosten en een optimale klantbeleving.

Voor Accelerate zoeken wij een nieuwe collega! Accelerate is het softwarepakket voor hypotheekbemiddelaars waarmee ze hun dienstverlening ondersteunen. Het pakket is in korte tijd uitgegroeid tot dé voorloper in de markt voor hypotheekbemiddelaars. Dagelijks komen er nieuwe klanten bij, van 1-pitters tot grote klanten. Wij helpen deze klanten om hun bedrijfsprocessen sneller en beter te laten verlopen. 

Wil je meer weten over het softwarepakket Accelerate? Kijk dan eens op de website www.accelerate.nl!

Wat ga je doen?

Als intern accountmanager ben jij hét visitekaartje en het eerste aanspreekpunt voor de klanten van accelerate. Of je dat nu doet via telefoon of mail: met jouw uitstekende service maak je van iedere klant een echte Accelerate ambassadeur!

We werken niet met een standaard product, waardoor klantvragen en problemen enorm gevarieerd zijn.

  • Je beantwoordt vragen via mail en telefoon.
  • Je signaleert knelpunten door het stellen van de juiste vragen en je zorgt voor een klantgerichte aanpak en/of oplossing.
  • Problemen en verbeteringen werk je uit in tickets richting onze ontwikkelaars
  • Regelmatig bel je je klanten om te horen hoe het gaat en of je nog iets voor hen kunt betekenen.
  • Samen met je team ben je verantwoordelijk voor onze klanttevredenheid, je hebt een actieve rol in dit proces!

Als je het softwarepakket goed onder de knie hebt, zijn er ruime mogelijkheden om je werkzaamheden uit te breiden naar bijv het geven van trainingen, onboarding van nieuwe klanten en implementatie van onze software bij klanten.

Dit neem je mee?

  • MBO+ werk-en denkniveau 
  • Voorkeur voor binnendienst medewerkers bij hypotheekadviseurs
  • Minimaal 24 uur beschikbaar; fulltime ook mogelijk
  • Je wilt alles zo goed mogelijk voor de klant, dienstverlening hoort bij jou
  • Je hebt affiniteit met Saas, IT en ‘online’ en het werken met digitale tools.

Dit krijg jij ervoor terug:

  • Meteen een contract voor onbepaalde tijd met een goed arbeidsvoorwaardenpakket.
  • Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en door samen te werken in een team
  • De vrijheid om hybride te werken. Wij werken zowel thuis als op kantoor.
  • Een prettige informele bedrijfscultuur.
  • Elke dag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina.
  • Heel veel taart. Met zoveel medewerkers en heel veel blije klanten is er bijna altijd wel wat te vieren

Zie jij jezelf terug in bovenstaand profiel? en heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Annelies Derksen (Teamcoördinator support) via 0570-665144

Direct solliciteren kan ook. Stuur dan je cv en motivatiebrief via deze website naar Lisette Hoks (HR Manager).

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Phone: 1-800-987-6543

Mobile: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant