Medewerker functioneel beheer

Heb jij affiniteit met hypotheken en IT? En krijg jij energie van het coördineren van processen? Dan zoeken wij jou!

Wie zijn wij?

ROMEO Financiële Diensten (www.romeofd.nl) is opgericht in 2015. Met haar dochterondernemingen HUISMERK, Basic Serviceproviding, MO.servicing en Accelerate stellen wij ons in staat om hoogwaardige diensten te leveren tegen lage kosten en een optimale klantbeleving.

Voor Accelerate zoeken wij een nieuwe collega! Accelerate is hét softwarepakket voor hypotheekbemiddelaars waarmee ze hun dienstverlening ondersteunen. Het pakket is in korte tijd uitgegroeid tot dé voorloper in de markt voor hypotheekadviseurs. Dagelijks komen er nieuwe klanten bij. Wij helpen deze klanten om hun bedrijfsprocessen sneller en beter te laten verlopen.

Wil je meer weten over het softwarepakket Accelerate? Kijk dan eens op de website www.accelerate.nl!

Wat ga je doen?

Vandaag de dag hebben wij meer dan 300 Accelerate licenties en daar komen elke week nieuwe licenties bij. Bij de oplevering van een licentie moeten klanten een hoop belangrijke zaken systeemtechnisch instellen. Jij bent hiervoor het eerste aanspreekpunt en daarnaast coördineer jij ook het proces van de oplevering. Bij een nieuwe licentie kan het voorkomen dat een klant de data (gegevens) uit hun vorige systeem in Accelerate wilt krijgen, dit noemen wij de ImportService. Jij ondersteunt de klant hierbij en coördineert het proces. Helaas komt het ook voor dat klanten ervoor kiezen om Accelerate te verlaten, jij coördineert het proces van de opzegging en probeert toch nog of de klant wilt blijven. Kortom, jij ontzorgt de klant.

  • Zowel telefonisch als per mail contact met externe partners
  • Het melden van een storing naar development en uiteindelijke de verdiepingsslag maken om oorzaak en gevolg te achterhalen om herhaling te voorkomen
  • Opleveren van nieuwe licenties
  • Intakegesprekken voor oplevering licenties
  • Opzeggingen – beëindigen licenties coördineren en het doen van een behoud poging. Indien de klant weggaat, zorgen voor feedback om een volgende keer te voorkomen.
  • Het uitwerken van wensen vanuit de eindgebruikers richting onze product owners

Dit neem je mee?

  • MBO+ werk-en denkniveau
  • Hypotheekkennis is een pré
  • Kennis- en ervaring met CSS of HTML is een pré
  • De functie is fulltime; parttime is bespreekbaar.
  • Je bent zeer dienstverlenend en wilt alles zo goed mogelijk voor de klant
  • Je hebt affiniteit met Saas, IT en ‘online’ en het werken met digitale tools.

Dit krijg jij ervoor terug:

  • Een uitdagende baan met een salaris tussen de € 2500,- en € 3250,-, een prima secundair arbeidsvoorwaardenpakket en een contract voor bepaalde tijd met de intentie om deze om te zetten naar onbepaalde tijd.
  • Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en samen te werken met ervaren collega’s.
  • Jouw standplaats is Hoorn, maar wel met mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
  • Een informele werksfeer met hele leuke collega’s en regelmatig een bbq of borrel;

Zie jij jezelf terug in bovenstaand profiel? en heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Mike Keegstra (Teammanager support) via 06-23113967

Direct solliciteren kan ook. Stuur dan je cv en motivatiebrief via deze website naar Lisette Hoks (HR Manager).

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Telefoon: 1-800-987-6543

Mobiel: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant