Heb jij affiniteit met systemen, IT en wellicht ook hypotheken? Weet jij met jouw opgedane kennis, kennis over te dragen aan onze klanten? En krijg jij energie van het blij maken van klanten door jouw dienstverlening? Dan zoeken wij jou!
Wij zoeken een collega die bijdraagt aan onze doenersmentaliteit. Jij wilt het verschil maken voor onze klanten. Je durft verantwoordelijkheid te nemen en tegelijkertijd ben je een verbindende schakel waarmee jij zaken voor klanten voor elkaar weet te krijgen. “Omdat je zegt wat je doet en doet wat je zegt”.
Wat ga je doen?
Als medewerker 1e lijns support ben jij hét visitekaartje en het eerste aanspreekpunt voor de klanten van ons systeem Accelerate. Of je dat nu doet via telefoon of mail: met jouw uitstekende service maak je van iedere klant een echte Accelerate ambassadeur! We werken niet met een standaard product, waardoor klantvragen en problemen enorm gevarieerd zijn.
Een kleine kijk op je takenpakket:
- Inkomende en uitgaande telefoongesprekken met afwisselende vragen;
- 1e lijns vragen beantwoorden met de opgedane kennis en bij complexiteit doorzetten naar de product owner;
- Inkomende e-mails beantwoorden;
- Het uitwerken van issues en deze indienen bij de product owner;
- De voortgang bewaken van issues;
- Het beantwoorden van vragen vanuit development;
- Informeren van de klant zodra het issue is opgelost;
- Herkennen als klanten vastlopen in het gebruik van systeem;
- Het vroegtijdig signaleren van onvrede bij klanten en hierop actie ondernemen na het inventariseren waar de onvrede vandaan komt.
Dit krijg jij ervoor terug:
- Je wordt onderdeel van een gezellig, gedreven en snel groeiend bedrijf dat volop in ontwikkeling is;
- Je werkt in een klein team met twee directe collega’s;
- Een uitdagende baan met een salaris tussen de € 2500,- en € 3250,-, een prima secundair arbeidsvoorwaardenpakket en een contract voor bepaalde tijd met de intentie om deze daarna om te zetten naar onbepaalde tijd.
- Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en samen te werken met ervaren collega’s.
- Jouw standplaats is Hoorn en wij bieden de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Elke dag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina;
- Een informele werksfeer met hele leuke collega’s en regelmatig een bbq of borrel.
Dit neem je mee:
- MBO+ werk-en denkniveau
- Hypotheekkennis is een pré
- Helpdesk ervaring is een pré
- De functie is fulltime; parttime is bespreekbaar.
- Je bent zeer dienstverlenend en wilt alles zo goed mogelijk voor de klant
- Je hebt affiniteit met Saas, IT en ‘online’ en het werken met digitale tools.
Wie zijn wij?
ROMEO Financiële Diensten (www.romeofd.nl) is opgericht in 2015. Met haar dochterondernemingen HUISMERK, Basic Serviceproviding, MO.servicing en Accelerate stellen wij ons in staat om hoogwaardige diensten te leveren tegen lage kosten en een optimale klantbeleving.
Voor Accelerate zoeken wij een nieuwe collega! Accelerate is hét softwarepakket voor hypotheekbemiddelaars waarmee ze hun dienstverlening ondersteunen. Het pakket is in korte tijd uitgegroeid tot dé voorloper in de markt voor hypotheekadviseurs. Dagelijks komen er nieuwe klanten bij. Wij helpen deze klanten om hun bedrijfsprocessen sneller en beter te laten verlopen.
Wil je meer weten over het softwarepakket Accelerate? Kijk dan eens op de website www.accelerate.nl!
Interesse?
Zie jij jezelf terug in bovenstaand profiel? en heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Mike Keegstra (Teammanager support) via 06-23113967. Direct solliciteren kan ook. Stuur dan je cv en motivatiebrief via de website.
Let op: Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Wij kiezen zelf uit met welke bureaus wij willen werken
Stay In Touch