Commercieel medewerker

Ben jij de commercieel medewerker die wij zoeken?

Ben jij communicatief sterk en sta je te popelen om ons klantenbestand flink te laten groeien? Weet jij hoe je klanten langdurig aan ons merk kunt blijven binden? Kick je op een extreem hoge klanttevredenheid? Dan zijn wij benieuwd naar jouw verhaal.

Binnen de formule HUISMERK ondersteunen we met enthousiaste en ervaren medewerkers onafhankelijk financieel adviseurs (onze leden) bij hun dagelijkse werkzaamheden. Een kijkje op www.huismerk.nl zal je al een hoop duidelijk maken. Omdat we snel groeien, zoeken we ondernemende en ambitieuze professionals. 

Wij streven ernaar om onze dienstverlening elke dag te verbeteren. Door zelfkritisch te zijn, het beste uit onszelf en elkaar te halen en samen te innoveren. 

Wat ga je doen?

  • Zelfstandig en proactief nieuwe kantoren werven via telefoon, e-mail, internet en social media kanalen. Kantoren die kansen willen benutten om te innoveren binnen de financiële advieswereld. 
  • Je bent als relatiebeheerder, communicatietijger en duizendpoot het eerste aanspreekpunt voor klanten.
  • Je begeleidt klanten bij het aanvraagproces en je ondersteunt hen met de implementatie van de verschillende diensten die Huismerk biedt.
  • Je bouwt een stevige relatie op met je klanten en kent ze als je broekzak.
  • Je helpt klanten proactief bij het ondernemerschap en het realiseren van hun commerciële doelen.
  • Je kunt klanten overtuigen van de meerwaarde van onze producten en dienstverlening. 
  • Het organiseren van regiobijeenkomsten

Kortom, je bent een commerciële en gedreven relatiebeheerder die houdt van multitasking en communiceert met een smile. Daarnaast beweeg je je gemakkelijk in een snel veranderende markt en weet je wat je klant nodig heeft voordat hij erom vraagt. 

Wat verwachten wij van je?

  • Je bent servicegericht en houdt ervan klanten met een ‘red carpet service’ te bedienen.
  • Je bent dolenthousiast, een echt mensenmens en bruist van de energie.
  • MBO+ werk- en denkniveau en je hebt minstens 2 jaar ervaring als relatiebeheerder of als Desk Accountmanager in de financiële branche (tenzij je extreem getalenteerd bent, dan kunnen we natuurlijk altijd verder praten)
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en taalvaardigheden.

Dit krijg jij ervoor terug:

  • Een salaris tussen de €2500,- en €3500,- bruto met een prima secundair arbeidsvoorwaardenpakket 
  • Een contract voor bepaalde tijd met de intentie om deze daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd
  • Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en samen te werken met ervaren collega’s.
  • Een prettige informele bedrijfscultuur.
  • Elke dag een heerlijke lunch in onze Cantina, vers bereid door onze Irina.
  • Heel veel taart. Met zoveel medewerkers en heel veel blije klanten is er bijna altijd wel wat te vieren.

Interesse? Pas jij in het gewenste profiel en kun jij ons overtuigen van jouw expertise en sprankelende persoonlijkheid? Stuur dan meteen je motivatie en cv via deze website naar Lisette Hoks (HR Manager).

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Contact Info

9876 West Green Street

Telefoon: 1-800-987-6543

Mobiel: 1-800-345-6789

Web: Avada WP Theme

Ga naar de bovenkant